Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.03.2021. 08:15
Kolači
Javno preduzeće za upravljanje,
preduzeće za upravljanje, zaštitu
i održavanje objekata
u vlasništvu Općine Novi Grad Sarajevo
„LOKOM“ d.o.o. Sarajevo
Broj: 373/21
Datum: 17.02.2021.godine
Na osnovu člana 64. stav (1) tačka a), člana 70. stav (1) i (3) Zakona o javnim nabavkama "Službeni Glasnik BiH" br. 39/14), Statuta JP „LOKOM“ d.o.o. Sarajevo (Službene novine Kantona Sarajevo br. 15/13, br. 47/14, br. 29/18) i Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda br. 368/21 od 16.02.2021.godine u postupku javne nabavke i sukcesivne isporuke kolača za potrebe JP „LOKOM" d.o.o. Sarajevo, a na Preporuku Komisije za nabavku br. 369/21 od 16.02.2021.godine, Direktor donosi
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke i sukcesivne isporuke kolača za potrebe
JP „LOKOM“ d.o.o. Sarajevo
Član 1.
Prihvata se preporuka Komisije za javne nabavku i Okvirni sporazum na period od 2 (dvije) godine u iznosu od 40.050,00KM bez PDV-a (slovima:četrdesethiljadapedeset 00/100KM), sa rokom isporuke: 1 (jedan) dan računajući od dana dostavljanja narudžbenice, te uslovima i načinu plaćanja: odgođeno, 60 (šezdeset) dana od dana prijema svake pojedinačne fakture, za svaku izvršenu isporuku, dodjeljuje se ponuđaču: OR „M&S-2“ VL. BIBER SAMIR, sa sjedištem u Hadžićima, ul. Miševići bb, koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u postupku javne nabavke i sukcesivne isporuke kolača za potrebe JP „LOKOM“ d.o.o. Sarajevo.
Član 2.
Prijedlog Okvirnog sporazuma dostavit će se na potpis izabranom ponuđaču u roku od 10 (deset) dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obavješteni o izboru najpovoljnije ponude. Okvirni sporazum zaključuje se na 2 (dvije) godine.
Član 3.
U prilogu ove Odluke ponuđačima koji su učestvovali u ovom postupku dostavlja se Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda br. 368/21 od 16.02.2021.godine i obavještenje o rezultatima postupka u skladu sa članom 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Za izvršenje ove Odluke zadužuje se Služba za ekonomsko finansijske poslove, marketing i pravne poslove u Sektoru za zajedničke poslove.
Član 5.
Ova Odluka će se uputiti svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke i objavit će se na internet stranici ugovornog organa u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik Bosne i Hercegovine“ br. 39/14).
Član 6.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.
Obrazloženje
JP „LOKOM“ d.o.o. Sarajevo je pokrenulo postupak javne nabavke roba - nabavka i sukcesivna isporuka kolača za potrebe JP „LOKOM“ d.o.o. Sarajevo, Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke br. 180/21 od 29.01.2021.godine. Predviđeno je zaključivanje okvirnog sporazuma sa jednim privrednim subjektom, na 2 (dvije) godine. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV- a iznosi 40.500,00KM. Javna nabavka provedena je putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda.
Obavještenje o nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki dana 01.02.2021.godine u 16:20 sati pod br. 269-7-1-23-3-6/21. Kriterij za dodjelu ugovora je ekonomski najpovoljnija ponuda, sa sljedećim podkriterijima:
1. Cijena 80%
2. Rok isporuke robe 10%
3. Uslovi i način plaćanja 10%
Ugovorni organ je u skladu sa članom 88. stav (1) Zakona o javnim nabavkama, uputio poziv za preuzimanje tenderske dokumentacije sa Portala javnih nabavki na 3 (tri) adrese ponuđača. Za predmetnu nabavku, tekst tenderske dokumentacije konkurentskog zahjeva ponuđači su mogli preuzeti samo putem Portala javnih nabavki. Na osnovu obavještenja na Portalu javnih nabavki tendersku dokumentaciju sa portala E-nabavke je preuzelo 11 (jedanaest) ponuđača.
Komisija ugovornog organa je blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda dana 12.02.2021.godine u 10:30 sati u prostorijama JP „LOKOM“ d.o.o. Sarajevo, ulica Halilovići br. 45, a što je konstatovano zapisnikom sa otvaranja ponuda br. 288/21 od 12.02.2021.godine. Zapisnik sa otvaranja ponuda po konkurentskom postupku br. 288/21 od 12.02.2021.godine je dostavljen učesnicima predmetnog postupka u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BIH“, br. 39/14) i podzakonskim aktima.
Komisija za javne nabavke je utvrdila da su do krajnjeg roka za dostavu ponuda blagovremeno pristigle 2 (dvije) ponude, koje su evidentirane kroz protokol preduzeća, numerisane i obilježene vremenom prispijeća, i to kako slijedi:
1. GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo, Olimpijska bb, 71000 Sarajevo, zaprimljena dana 11.02.2021.godine u 14:06 sati, pod brojem protokola 235/21,
2. OR „M&S-2“ VL. BIBER SAMIR, Miševići bb, 71240 Hadžići, zaprimljena dana 12.02.2021.godine u 09:03 sati, pod brojem protokola 237/21.
Sažetak ponuda primljenih u roku po kriteriju ekonomski najpovoljnija ponuda:
1. Ponuđač GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo
- Cijena: 71.385,00KM bez PDV-a,
- Rok isporuke: 1 (jedan) dan,
- Uslovi i način plaćanja: odgođeno, 60 (šezdeset) dana,
- Bez ponuđenog popusta.
2. Ponuđač OR „M&S-2“ VL. BIBER SAMIR
- Cijena: 40.050,00KM bez PDV-a,
- Rok isporuke: 1 (jedan) dan,
- Uslovi i način plaćanja: odgođeno, 60 (šezdeset) dana,
- Bez ponuđenog popusta.
Na zatvorenom sastanku održanom dana 16.02.2021.godine, Komisija je pristupila analizi dokumentacije priložene uz ponudu u smislu provjere njene potpunosti i ispravnosti u skladu sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije. Izvršena je evaluacija ponuda u skladu sa procedurama i pravilima utvrđenim tenderskom dokumentacijom, Zakonom o javnim nabavkama i podzakonskim aktima, te je utvrđeno sljedeće:
Ponuda ponuđača GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo je znatno veća od osiguranih sredstava za predmetnu nabavku.
U Obrascu za cijenu ponude - robe, Aneks II tenderske dokumentacije utvrđeno je da je ponuđač ponudio ukupnu cijenu ponude bez PDV-a u iznosu od 71.385,00KM.
Planom javnih nabavki JP „LOKOM“ d.o.o. Sarajevo, pod rednim brojem 24, predviđen je predmetni postupak za koji su planirana, predviđena i osigurana sredstva u iznosu do 40.500,00KM bez PDV- a. Također, Odlukom Ugovornog organa o pokretanju postupka javne nabavke br. 180/21 od 29.01.2021.godine u članu 2. je određen iznos nabavke do 40.500,00KM bez PDV-a za predmetni postupak. Tenderskom dokumentacijom za predmetni postupak javne nabavke, tačkom A. OPŠTI PODACI, stavka 5., Ugovorni organ je odredio procijenjenu vrijednost nabavke u iznosu od 40.500,00KM bez PDV-a, kao i tačkom II. 3.c. Obavještenja o nabavci br. 269-7-1-23-3-6/21, gdje je kao procijenjena vrijednost predmetne javne nabavke naznačen iznos do 40.500,00KM bez PDV-
Ugovorni organ je za predmetnu javnu nabavku predvidio i osigurao sredstva u iznosu do 40.500,00KM bez PDV-a, a ponuđena cijena ponude ponuđača premašuje iznos za 30.885,00 KM bez PDV-a. Ugovorni organ ne raspolaže, niti ima osigurana sredstva preko navedenog iznosa procijenjene vrijednosti za predmetnu nabavku.
Članom 69. stav (2) tačka e) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BIH“, broj 39/14), propisano da je ugovorni organ obavezan poništiti postupak javne nabavke u slučaju da su cijene svih prihvatljivih ponuda znatno veće od osiguranih sredstava za predmetnu nabavku.
Slijedom prethodno navedenog, kako cijena ponude ponuđača GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo iznosi 71.385,00KM bez PDV-a, odnosno veća je od osiguranih i planiranih sredstava za predmetnu nabavku, time ista za ovaj Ugovorni organ nije prihvatljiva.
Uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije, ponuđač OR „M&S-2“ VL. BIBER SAMIR je dostavio ponudu koja ispunjava kvalifikacione uslove utvrđeno srazmjerno predmetu ove nabavke, ponuda je u okviru procijenjene vrijednosti predmetne nabavke, odnosno ponuda je prihvatljiva za ugovorni organ.
Nakon završene evaluacije, Komisija je sačinila rang listu prihvatljivih ponuda za konkurentski postupak javne nabavke i sukcesivne isporuke kolača za potrebe JP „LOKOM“ d.o.o. Sarajevo, u skladu sa članom 64. stav (1) tačka a) Zakona o javnim nabavkama - ekonomski najpovoljnija ponuda, sa sljedećim podkriterijima:
Rang |
Naziv ponuđača |
Ukupna cijena bez PDV-a |
Ostvaren broj bodova cijena |
Rok isporuke |
Ostvaren broj bodova rok isporuke |
Uslovi i način plaćanja |
Ostvaren broj bodova uslovi i način plaćanja |
UKUPAN BROJ BODOVA |
1 |
OR „M&S-2“ VL. BIBER SAMIR |
40.050,00 KM |
80 |
1 (jedan) dan |
10 |
odgođeno, 60 (šezdeset) dana |
10 |
100 |
Shodno prijedlogu i preporuci Komisije za javne nabavke Okvirni sporazum za nabavku i sukcesivnu isporuku kolača za potrebe JP „LOKOM“ d.o.o. Sarajevo, na period od 2 (dvije) godine u vrijednosti od 40.050/00KM bez PDV-a, (slovima:četrdesethiljadapedeset 00/100KM), sa rokom isporuke: 1 (jedan) dan računajući od dana dostavljanja narudžbenice, te uslovima i načinu plaćanja: odgođeno, 60 (šezdeset) dana od dana prijema svake pojedinačne fakture, za svaku izvršenu isporuku, dodjeljuje se ponuđaču: OR „M&S-2“ VL. BIBER SAMIR, sa sjedištem u Hadžićima, ul. Miševići bb, koji je u konkurentskom zahtjevu podnio ekonomski najpovoljniju ponudu.
U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, kao i ocjenu prispjele ponude, u skladu sa uslovima i kriterijima iz tenderske dokumentacije, te da jc izbor izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.
U postupku ocjene provedenog postupka, Ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javne nabavke.
Slijedom prethodno navedenog, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba ugovornom organu, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema iste.
Dostavljeno:
1. Ponuđačima,
2. Službena stranica Preduzeća,
3. Komisiji za javne nabavke,
4. a/a.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SPRIND d.d. Rajlovac-Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
RADIĆ - RADIĆ (RADOVAN) SAŠA s.p. - Vladislava Skarića bb, Banja Luka, Banja Luka 78101 Banja Luka
-
MBA-CENTAR d.o.o. - Ul. Hasana Merdžanovića br. 3 71320 Vogošća
-
Obrtnička Djelatnost Azra Sarajevo - Safeta Pašalića 48 71000 Sarajevo
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
MB s.u.r. caffe-slastičarna, vl. Zendeli Burhan - Gradačačka 19 71000 Sarajevo
-
D.o.o.LALA I LAĆO Bijeljina - Prvog maja br.14 76300 Bijeljina
-
02.02.2021